четвер, 18 жовтня 2012 р.

Модуль 8


"Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме"… Такими словами хотілося б розпочати цей модуль. Проте на превеликий жаль, нічого не можу сказати щодо цього модуля. Уповільнена робота ком’ютера уповільнила мою роботу. Я пропустила те основне, що демонстрував тренер на інтерактивній дошці, супроводжуючи показ розповіддю. Відтак я не засвоїла модуль 8, його основні завдання.
Щодо оцінювання взагалі, то воно спонукатиме учнів до змагання, тобто виконувати зазначену роботу краще.
Залучення учнів до оцінювання сприяє тому, що вони вчаться давати об’єктивну оцінку діяльності не тільки своїх товаришів, але й критично оцінювати свою роботу. Прикладом може бути робоча сторінка учня, що відображає такі питання:
- про що я дізнався на уроці;
- що було цікаво, що ні;
- чому я нудьгував (ла) на уроці;
- що найбільше сподобалося;
- що вдалося на уроці, а що ні, чому;
- моя робота на уроці (можна зазначити етапи уроку, учні самі собі виставляють оцінку).
Учні можуть вивести середній бал.Оцінки інших, якщо вони вищі, можуть спонукати до того, щоб учні покращили свій результат.

Немає коментарів:

Дописати коментар