четвер, 18 жовтня 2012 р.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я можу спрямовувати діяльність учнів так, щоб їм було цікаво вчитися. Для цього необхідно давати їх можливість створювати щось самим, наприклад, підготувати повідомлення, статтю, презентацію, розповідь тощо. Також варто враховувати враховувати розумові здібності учнів і типи їхнього мислення. У ході заняття необхідно постійно переключати увагу учнів. Для цього необхідно застосовувати різні види робіт і добір різних матеріалів. Для учнів із візуальним типом сприйняття необхідно добирати ілюстрації, картинки, таблиці, схеми тощо, для учнів із аудіальним спрйманням доцільними будуть лекції, розповідь, бесіди, для учнів кінестетичного спрямування - ігри, ігрові прийоми, інсценізації, драматизації, розігрування міні-сценок та інші.
Найлегшим у сьогоднішньому навчанні було створювати учнівську роботу. Я обрала створення документа, а саме стаття учня. Я дуже добре володію навичками створення документів.


Немає коментарів:

Дописати коментар